Tietoja ostajalle

Ostaminen lautapelit.fi verkkokaupasta ei vaadi sitä, että olisit rekisteröitynyt lautapelit.fi:n käyttäjäksi. Rekisteröityminen helpottaa kuitenkin omia ostoksiasi jatkossa ja mahdollistaa taholtamme paremman asiakaspalvelun.

Jos et ole rekisteröitynyt käyttäjä, tulee sinun täyttää yhteystietosi. Kaikki tähdellä merkityt kentät tulee täyttää huolellisesti, etenkin puhelinnumero. Se takaa nopeimman yhteydenottokanavan ongelmatapauksissa, ja varmistaa mm. pakettien saapumisilmoitukset. Jos olet rekisteröitynyt käyttäjä, yhteystietosi tallentuvat ensimmäisen tilauksesi yhteydessä. Tämän jälkeen sinun tarvitsee vain kirjautua sisään ja yhteystietosi täytetään valmiiksi. Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet tai virheelliset, voit korjata ne ostoskorin kautta.

Tietojen täyttämisen jälkeen voit valita maksutavan. Vaihtoehtoina ovat Paytrailin kautta yleisimmät verkkopankit.

Kun olet tarkistanut tuotteet ja niiden määrät, täyttänyt tarvittavat tiedot ja valinnut haluamasi maksutavan, klikkaa kassakone ikonia. Painallus vie sinut suoraan valitsemasi maksutavan verkkomaksuun.

Tilausvahvistuksen saat sähköpostilla; noin 10 minuutin sisällä maksun suorittamisesta. Jos et saa tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Yhteystietomme löydät "Yhteystiedot" linkin kautta.

Kun tilaus pakataan, saat tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiin toimitusvahvistuksen joka sisältää seurantakoodin tilauksellesi (ei koske noutotilauksia). Seurantakoodilla voit seurata paketin kulkua, ja noutaa paketin sen saavuttua. Suosittelemme tarkistamaan sähköpostiohjelmistosi roskapostisuodattimet jos koodia ei kuulu. Posti toki lähettää myös tekstarisaapumisilmoituksen paketin saavuttua postitoimipaikkaasi.

Toimitusehdot

Toimitamme tilaamasi tuotteet Postin, DB-Schenkerin tai Matkahuollon kuljetettavaksi viimeistään heti tilaustasi seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilaamasi tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitamme sinulle siitä mitä pikimmin puhelimitse tai sähköpostitse. Tilauksesi toimitetaan lähimpään noutopisteeseesi, tai valitsemaasi pakettiautomaattiin mikäli se on mahdollista. Automaattien täyttymisen vuoksi Posti, DB-Schenker ja Matkahuolto varaavat itselleen oikeuden ohjata lähetyksesi toiseen automaattiin tai lähimpään noutopisteeseen. Ne EIVÄT hyväksytä siirtoja lähettäjällä eikä vastaanottajalla, joten emme voi muuta kuin pahoitella mahdollista mielipahaa jota siirto voi aiheuttaa.

Toimituskulut Suomessa automaattiin tai noutopisteeseen ovat 4,90 euroa / alle 70 euron tilaus. Yli 70 euron tilauksista ja "nouto myymälästä" tilauksista ei veloiteta lainkaan toimituskuluja. 

Saat tilauksesi mukana pakkauslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä mahdollisena takuutodistuksena.

"Nouto Helsingin myymälästä" ja "Nouto Tampereen myymälästä" tilauksissa on hyvä huomioida että tuotteet voi noutaa vasta sen jälkeen kun on saanut asiasta erillisen viestin. Tilaus ja sen jälkeen suoraan myymälään kävely ei valitettavasti toimi.

Edellä mainitut toimitusehdot koskevat ainoastaan Suomeen toimitettavia tilauksia. Toimituskulut ulkomaille määräytyvät valitun palvelun mukaisesti ostoskorissa.

Ongelmatilanteet ja palautus

Tavoitteenamme ovat palveluumme sekä tuotteisiimme tyytyväiset asiakkaat ja teemme joka päivä parhaamme tämän tavoitteen saavuttamiseksi. Valitettavasti kaikki ei kuitenkaan aina mene suunnitelmien mukaan. Mutta ei hätää, asiakaspalvelumme palvelee teitä asiantuntevasti myös vähemmän mukavissa asioissa. Reklamaatiokäsittelymme hoitaa nopeasti ja ammattimaisesti kaikki mahdolliset ongelmatilanteet, kuten esim. kadonneet lähetykset, vialliset tuotteet tai muut yllättävät ongelmat.

Tilauksenne toimituksessa on ongelmia

Viivästynyt toimitus tai kadonnut lähetys? Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@lautapelit.fi tai puh. 09-622 5560, niin selvitämme toimituksesi sijainnin.

Asiakaspalautukset

Ettekö olleet tyytyväisiä ostokseenne? 
Kuluttajasuojalaki takaa verkkokaupasta ostetuille tuotteille 14 päivän palautusoikeuden. Katso palautusohjeemme.

Huom! Verkkokaupassa maksettuihin myymälästä noudettaviin tilauksiin sovelletaan myymälän 14 päivän vaihto-oikeutta, niillä ei ole etämyynnin palautusoikeutta.

Päivitetty 14.12.2023

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Purchasing from lautapelit.fi on-line store doesn't require for you to register as lautapelit.fi user. Registering will make your future purchases more convenient and makes it easier for us to provide customer service.

You can find your shopping cart with the current total of your purchases on right-hand side of every page. Hovering your mouse over the “shoppingcart” word will show you the contents of your cart and clicking on “shoppingcart” will take you to a page with detailed view of your current shopping cart contents.

Adding items to your shopping cart is done by clicking “Buy Now” button next to the product you wish to purchase. This will open a window which lets you define how many units of this product you wish to add to your cart. Clicking “Buy” will add the products and move you to checkout. If you wish to continue your shopping, remove the check mark from “Continue automatically to the shoppingcart” before confirming the number of items you wish to add to your cart. You can also continue shopping from checkout page.

When you wish to make your purchase, click on the “shoppingcart” button on right-hand side of the page to move to checkout. On this page you can verify the contents of your cart and remove items from it. You can also clear the contents of your whole cart from here.

If you haven't registered as a user, you'll be asked to fill in your contact details now. Fields marked with star are compulsory for completing your purchase. If you are a registered user, your details will be saved during your first purchase. After this on your future purchases, these details will be filled in automatically. Should your saved details have changed or you discover error in them, you can correct them at this point.

After filling in your details you can select the method of payment. Available methods are most Finnish on-line banks and Luottokunta credit cards (Visa/MasterCard).

After verifying the products you wish to purchase, filling in contact details and selecting the payment method, click the cash register button. This will transfer you to the payment system of your bank or credit card company for completing your purchase. Please make sure you return the our site from link provided by your bank after making your payment. Otherwise information about your payment will take long time to reach us.

You'll receive confirmation of your order via email within 10 minutes. If you do not receive a confirmation, please contact our customer service.

If you have any questions about your order, please call us. You'll find our contact details behind the “contact details” link.

Shipping rates & policies:

Your order will be shipped at the latest during the following workday. If any of the items you ordered is temporarily out of stock, we'll contact you immediately via email. Your order will be shipped to your area's post office. Shipping rates are 3,90 euros for orders under 60,00 euros. Orders with total of 60,00 euros or more will be delivered with free shipping. Your shipment will include a packaging list which will be your receipt and act as possible proof of warranty.

When your order is handled, you will receive a tracking number by e-mail to the address you provided when you made the purchase. The tracking number allows you to follow the shipping procedure, as well as pick up the parcel once it has arrived at the post office. If you receive no such number, we encourage you to check the settings and the spam filter on your e-mail provider. The Postal service will also send you a notification slip when your parcel is ready for pick-up, but years of experience makes us recommend you not to solely rely on this.

If you wish to have your order delivered to a different address from your receipt, you'll be charged 2,90 euros extra for the handling.

Above rates and policies apply only to orders delivered in Finland . If you choose a delivery address into a country other than Finland, the system will automatically add the shipping cost based on your choice of delivery method.

Problems and returns

Our main goals will always be happy customers and a well-working customer service, and we daily strive to do our very best in regards to these goals. Unfortunately, sometimes things don't always go according to the plan. But that's no reason to panic. Our customer service will give you professional and swift assistance, also in less pleasant matters, such as missing shipments, faulty products, returns, and other sudden problems.

Shipping problems

Has your shipment been delayed or gone missing?
Please contact our customer service at info@lautapelit.fi, or by phone; +3589-622 5560, and we'll track down your goods .

Returns

Are you not happy with your purchase?
The Finnish Consumer protection laws guarantee a 14-day period of returns for products bought from a web store. See our instructions for Returns and refunds.

Tuotehaku